REKLAMATION & FORTRYDELSESRET

HJEMMELEVERING

FORTRYDELSESRET OG RETURNERING

Du har ret til at fortryde et køb i op til 14 dage. Du kan fortryde et køb ved at returnere varen med posten eller anden transportør til Kildemoes, Albanivej 7, 5792 Årslev. Ved fortrydelse skal du selv afholde udgiften til forsendelse. Du skal inden 14 dage fra modtagelse give os meddelelse om, at du ønsker at fortryde dit køb. Meddelelsen skal gives på online@kildemoes.dk (du kan benytte standardfortrydelsesformularen ved at trykke her). Det anbefales at benytte Jetpak.

I din meddelelse skal du gøre os tydeligt opmærksom på, at du ønsker at udnytte din fortrydelsesret.

Hvis du fortryder og ordren endnu ikke er afsendt fra Kildemoes, kan den annulleres ved at kontakte os på mail online@kildemoes.dk. Husk at oplyse ordrenummer.

RETURNERING

Du bør ALTID tage kontakt til os først, før du sender noget tilbage til Kildemoes. Også ved fejlleverede varer!

Du skal sende din vare retur til os uden unødig forsinkelse og senest 14 dage efter, du har meddelt os, at du ønsker at fortryde dit køb. Du skal afholde de direkte udgifter i forbindelse med varens returforsendelse. Du bærer risikoen for varen fra tidspunktet for varens levering.

Vær opmærksom på at cykler, i kraft af deres art, ikke kan returneres med normal post. Brug venligst originalemballagen ved returnering, idet denne er konstrueret til fragt af cykler. Bemærk cykler skal transporteres stående og skal pakkes som modtaget ved leveringen. 

VARENS STAND, NÅR DU SENDER DEN RETUR

Du hæfter kun for eventuel forringelse af varens værdi, som skyldes anden håndtering, end hvad der er nødvendigt for at fastslå varens art, egenskaber og den måde, den fungerer på. Med andre ord kan du prøve varen på samme måde, som hvis du prøvede den i en fysisk butik, men du må ikke tage den i egentlig brug.

Hvis varen er prøvet udover, hvad der er beskrevet ovenfor, betragter vi den som brugt, hvilket betyder, at du ved fortrydelse af købet kun får en del eller intet af købsbeløbet retur, afhængig af varens handelsmæssige værdi.

TILBAGEBETALING AF KØBSBELØBET

Hvis du fortryder dit køb, får du det beløb, du har indbetalt til os, tilbage. I tilfælde af en værdiforringelse, som du hæfter for, fratrækkes denne købsbeløbet.

Hvis du benytter din fortrydelsesret, refunderer vi alle betalinger modtaget fra dig uden unødig forsinkelse og under alle omstændigheder senest 30 dage fra den dato, hvor vi har modtaget meddelelse om din beslutning om at fortryde denne aftale. Bemærk dog at omkostninger for returfragt til Kildemoes ikke refunderes.

Vi kan tilbageholde tilbagebetalingen, indtil vi har modtaget varen retur, med mindre du inden da har fremlagt dokumentation for at have returneret den.

Du bedes vedlægge en kopi af ordrebekræftelse eller faktura/bon.

Vi modtager hverken pakker uden omdeling eller pakker sendt pr. efterkrav.

REKLAMATIONSRET VED FEJL OG MANGLER

Når du handler på Kildemoes.dk har du 24 måneders reklamationsret. Du kan reklamere over en vare ved at kontakte Kildemoes’ servicepartner, som sørger for den videre håndtering af reklamationen i samarbejde med Kildemoes.

Såfremt du har modtaget en forkert vare eller en vare er defekt ved modtagelse beklager vi naturligvis og udbedrer fejlen hurtigst muligt. Kildemoes kontaktes pr. mail online@kildemoes.dk ved forkert leveret vare. Kildemoes arrangerer afhentning af den forkert levererede vare efter aftale med kunden.

I tilfælde af vare, som er defekt ved modtagelsen, kontaktes Kildemoes’ servicepartner, som tager stilling til, om defekten kan udbedres.

Kildemoes ombytter og fremsender straks en ny vare, når den forkerte eller defekte vare er modtaget retur. Dine rimelige udgifter vedrørende forsendelse og forsikring af pakken refunderes direkte via bankoverførsel. Varen sendes til: Kildemoes A/S, Albanivej 7, 5792 Årslev.

Din reklamationsret betyder, at du enten kan få varen repareret, ombyttet, pengene tilbage eller afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation. Opdager du en fejl eller mangel ved en købt vare, skal du snarest muligt og inden for rimelig tid kontakte Kildemoes eller Kildemoes’ servicepartner (se ovenfor) og forklare hvori fejlen eller manglen består. Hvis du reklamerer inden for to måneder efter, at manglen er opdaget, vil reklamationen altid være rettidig.

Ingen varer må returneres til Kildemoes uden forudgående aftale med servicepartneren eller Kildemoes. Vi modtager hverken pakker uden omdeling eller pakker sendt pr. efterkrav.

produkter

Ryd